Jakie informacje uzyskasz o produktach, przeprowadzając ankietę online?

Niezwykle ważne jest, abyś dostarczył klientom produkt, który jest pożądany. Warto wiedzieć, jakie funkcje najbardziej cenią klienci, a także jakich najbardziej im brakuje w obecnych produktach. Warto, więc przeprowadzić ankietę online na temat produktów, aby poznać oczekiwania konsumentów.

Jakie są trzy cechy produktu, których według Ciebie brakuje?

Jeśli chcesz zatrzymać swoich klientów i zmniejszyć ilość osób decydujących się na skorzystanie z oferty firm konkurujących, musisz zapewnić im bardzo spersonalizowane doświadczenie. Oznacza to, że musisz upewnić się, czy klienci są zadowoleni z kontaktu z przedsiębiorstwem. Trudno jest utrzymać lojalnych klientów. Jednak, gdy popełnisz jeden błąd, opuszczą Cię konsumenci dla konkurencji bez zastanowienia. Bardzo ważne jest zrozumienie swoich mocnych stron, aby zdać sobie sprawę, gdzie leżą Twoje słabości, abyś mógł je naprawić. To pytanie w ankiecie internetowej dotyczącej produktów zachęciłoby klienta do wskazania słabych stron. Ankiety online są idealnym sposobem, aby zdobyć te cenne informacje, które umożliwią udoskonalenie oferowanego asortymentu.

Na jaki problem chciałby Pan/Pani zwrócić naszą uwagę?

To pytanie w ankiecie online na temat produktów daje możliwość zdobycia informacji na temat tego, czego dokładnie pragnie Twój klient. Pomoże Ci to znaleźć aspekt, który wymaga poprawy. Klienci lubią, kiedy wiedzą, że zależy Ci na ich satysfakcji i doświadczeniu. Masz wtedy większe szanse na przekształcenie ich w lojalnych klientów. Tego typu pytania dają im poczucie, że ich opinia ma znaczenie i na pewno warto to wykorzystać.

Jakie zmiany powinniśmy wprowadzić, aby lepiej zaspokoić Twoje potrzeby?

Znajdź sposoby, aby Twój klient był bardziej szczęśliwy. Nie pozwól konsumentom odejść do konkurencji w poszukiwaniu funkcji, których Ty nie oferujesz. To pytanie z ankiety online na temat produktów pomoże Ci zidentyfikować obszary, które wymagają poprawy. Dzięki temu będziesz wiedział, gdzie nie udało Ci się spełnić oczekiwań klientów. Potraktuj to jako doskonałą okazję do poprawy doświadczeń. Wszystko, co prowadzi do przekształcenia konsumentów w lojalnych klientów, musi być wspierane. Zamiast zgadywać i polegać na intuicji, warto przeprowadzić badanie rynku i dowiedzieć się, jak zmienią się potrzeby nabywców.

Jaka byłaby jedna rzecz, którą chciałbyś zmienić w produkcie?

W tym pytaniu ankiety online na temat produktów potrzebujesz danych dotyczących tylko jednej zmiany, którą klienci chcieliby zobaczyć w Twoim produkcie. Nie chodzi tu o brakujące funkcje, ale o konkretne potrzeby klientów dotyczące produktów, które już posiadasz. Celem całego procesu jest utrzymanie klienta i nie będzie to możliwe, jeśli nie będziesz wiedział, czego chcą Twoi klienci. Skup się i rozważ wszystkie powtarzające się propozycje składane przez Twoich klientów. W przypadku, gdy zmarnujesz zbyt dużo czasu na działanie na podstawie tych spostrzeżeń, prawdopodobnie stracisz wielu klientów.

Każda firma chce pozyskać nowych klientów i utrzymać obecnych. Jedynym sposobem, aby to zrobić jest zrozumienie grupy docelowej. Warto, więc pytać klientów o ich potrzeby i uwagi do oferowanych produktów. Zadać te pytania możesz poprzez skorzystanie z programu SurvGo™, który służy do realizacji ankiet internetowych. Dzięki temu zaoszczędzić dużo czasu, a także wyślesz profesjonalną ankietę online.