Ankiety online. Kluczowe korzyści badań ankietowych

badanie opinii

Bez względu na rodzaj branży lub wielkość Państwa firmy kluczowe korzyści dla rozwoju biznesu, jak również instytucji naukowych i publicznych mają pozyskane informacje zwrotne oraz działanie na ich podstawie. W bardzo wielu branżach dane z informacji zwrotnych stanowią podstawę do udoskonalenia zbudowanych wcześniej strategii biznesowych oraz wyznaczania nowych celów. Dane warto zbierać w sposób rzetelny i uporządkowany. Jedną z takich metod są ankiety online dostępne na platformie stworzonej przez profesjinalistów.

 

Wygoda i szybkość działania, oszczędność czasu

Możliwość skorzystania z ankiet online znacząco zmniejsza koszt prowadzenia sprawowania kontroli nad badaniami marketingowymi. Dodatkowy atut to zmniejszenie czasu poświęcanego na zarządzanie tą sferą, aby otrzymać rzetelne informacje zwrotne ze strony konsumentów i móc je dokładnie przeanalizować.

 

Ankiety online na platformie SurvGo™ nie wiążą przedsiębiorcy z: wydrukiem i wysyłką odpowiednich kwestionariuszy, ani też pracą w terenie. Cały proces ankietyzacji odbywa się online, angażując konsumentów z terenu całej Polski, dzięki współpracy z Panelem Badanie-Opinii, który angażuje już ponad 100 000 czynnych i aktywnych respondentów, zróżnicowanych pod względem:

 

Możliwość samodzielnego, szybkiego stworzenia, zbierania informacji zwrotnych, administrowania danymi, analizowania wyników oraz tworzenia raportów to wyjątkowo wygodne rozwiązanie dla tych którzy nie mają czasu aby dodatkowo organizować zespół zajmujący się problematyką badania konsumentów. Ankietyzację można przeprowadzić zupełnie samodzielnie. Program SurvGo™ jest wykonany w taki sposób, aby łatwo i przejrzyście operować poszczególnymi modułami badania ankietowego.

 

Dobór respondentów i szybka obsługa badania ankietowego

Dzięki połączeniu z panelem konsumenckim Badanie-Opinii.pl przedsiębiorca ma możliwość szybkiego zdefiniowania konsumentów, do których chce dotrzeć z badaniem ankietowym. Dodatkowo ma możliwość wysyłania zaproszeń na badania na kilka sposobów:

 

Dobór respondentów zapewnia szybkie uzyskanie cennych wyników, ponieważ ankiety mogą być wypełnione na urządzeniach mobilnych, jak; laptopy, tablety, smartphony a także komputery stacjonarne; w wygodnym dla nich czasie.

 

Za sprawą pełnej możliwości obsługi narzędzia badawczego oraz otrzymywania wyników w czasie rzeczywistym ankiety online są najbardziej elastyczną formą umożliwiającą gromadzenie danych – w trakcie badań można także ingerować w budowę ankiety np. poprawiać strukturę pytań.

 

Krytycy, Promotorzy i klienci neutralni

Zbadanie wskaźnika Net Promoter Score (NPS) jest opcją udostępnioną na platformie do realizacji ankiet online SurvGo™. Dzięki wskaźnikom realizacji badania NPS dowiesz się, jak wygląda odbiór twojej marki wśród konsumentów oraz, określisz odsetek promotorów w stosunku do krytyków:

  1. Krytycy marki to grupa, która jest odpowiedzialna za tzw. czarny PR, szybko odchodzi od korzystania z Twoich produktów i usług, ze strony tej grupy możesz otrzymać negatywne opinie.
  2. Neutralni konsumenci – grupa obojętna,
  3. Promotorzy marki – grupa klientów utożsamiająca się z marką, promująca produkty i usługi.

 

Sprawdź , jak wygląda odsetek krytyków i promotorów w przypadku Twojej marki realizując badania NPS = % Klientów Promotorów - % Klientów Krytyków.

 

Stosuj wskaźniki NPS do przeprowadzenia badań satysfakcji klientów, badania opinii wśród klientów, monitorowania kondycji marki, oceny obsługi posprzedażowej, remarketingu lub bechmarkingu produktów i usług.